woensdag 6 februari 2013

Dag 10 Green Gate is een plus.

Vandaag staat er salade op het menu voor de lunch. Je kunt er eigenlijk van alles in gooien, in zo'n salade. Maar wat mij echt helpt is een leuke schaal.



Hè wat fijn, dankzij dit project kan ik mooi mijn geliefde serviesstukken showen. Ik heb er nog niet veel (dankzij de planken met serviesgoed die zijn gesneuveld, wie weet het nog), maar sinds mijn laatste verjaardag heb ik er een paar mooie Green Gate-exemplaren bij. Deze hierboven bijvoorbeeld. Is toch extra prettig om daar een salade uit te eten?



Tijdens het in elkaar draaien van de salade kwam ik dit blad tegen.Ik heb er even naar staan staren. Wat mooi eigenlijk.




En dit was uiteindelijk onze nummer één van vandaag. Wat een verschil met de boterhammen met kaas die ik anders had gegeten! Het voelde goed en 't smaakte goed.



Nummer twee was een sapje vlak voor het avondeten. Dat schijnt best heilzaam te zijn voor de spijsvertering, een sap voorafgaand aan een maaltijd. In dit sapje ging: wortel, groene kool en een grote appel, want anders was het niet te doen.

Morgen vertel ik meer over groene kool en wat het voor een mens doet. It better be worth it!


1 opmerking:

  1. Vandaag ga ik ook beginnen met gezonde keuzes maken! Vannacht toen ik niet kon slapen heb ik de knoop doorgehakt. Ik kom net van de winkel met heel veel fruit en groenten. 'k Heb er zin in. Vindt het zo leuk dat je nu net dit blog hebt, misschien begin ik ook wel een blog, lijkt me heel erg 'helpend'.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier was!