maandag 21 januari 2013

Dag 5 Het voelt anders.

Zo, daar zijn we weer. En ik moet zeggen, in goede doen. Frits zegt dat het onmogelijk is om nu al verschil te merken, maar echt: mijn lijf begint zich elke dag beter te voelen. Alsof er een tintelend laagje aan de bovenkant van mijn huid zit die me een heel fijn licht gevoel geeft.
En ik heb absoluut meer energie. Het voelt alsof mijn lijf (eigenlijk mijn darmen) minder moeilijke zaken te verwerken krijgen, zoals koekjes, dropjes, tucjes en chips. Het voelt alsof ik lichter ben.

Kortom: ik zeg doorgaan.




Ik zal hier niet elke dag een verslag geven van wat ik zoal aan gezonds eet. Dat zou eentonig kunnen worden. Maar voor nu ben ik nog even zo trots op al het goede wat ik eet, dat ik het gewoon WIL delen. Bovendien kan ik in tijden van zware dips terugkijken naar alles wat ik al heb bereikt. Precies wat ik op zo'n moment nodig heb.

Vanmorgen dus, begon mijn dag met havermout opgeleukt met frambozen uit de diepvries en pitten. Ik heb geen idee meer wat voor pitten, maar er zit vast veel goeds in en omdat je het ook nog eens nauwelijks proeft zeg ik: doen.



Vandaag nam ik weer een vrucht tot me. 


En shake-te de spinazie-bananensmoothie. Die blijf ik er in houden want is heerlijk.

 
 

Voor de lunch maakte ik weer een salade met veel uitjes en knoflook, en at hem ongegeneerd op bij de laptop. Achteloos bijna.

Toch begint er iets te wringen. Ik had geen zin in de salade, al heb ik hem toch best met smaak gegeten. En een sap maken wilde ik ook even niet. Mmm, ben benieuwd wat dit te betekenen heeft....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier was!